Η Prognosis ιδρύθηκε το 1988 από μια έμπειρη ομάδα επαγγελματιών της κοινωνικής έρευνας και του Marketing, με στόχο:
Τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου κέντρου ερευνών που με σχολαστική ακρίβεια, να προβλέπει τις μεταβολές στη συμπεριφορά της ελληνικής κοινωνίας και να βοηθά τους πελάτες της να την μετατρέπουν σε επιχειρησιακό σχέδιο.
Οι πελάτες της Prognosis να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά και να εκμεταλλεύονται πρώτοι τις ευκαιρίες της αγοράς, αποκτώντας συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.
Ως Prognosis, μιλήσαμε πρώτοι για «Marketing προσανατολισμένο στο Κοινωνικό περιβάλλον». Και δημιουργήσαμε τα κατάλληλα ερευνητικά εργαλεία, με σκοπό να προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση που θα τους βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων και θα εξυπηρετεί τους μακροπρόθεσμους στόχους τους.
Από το 1988 έως σήμερα μετατρέπουμε την έρευνα σε εργαλείο «Στρατηγικού Σχεδιασμού». Διερευνούμε με ταχύτητα και μεθοδικότητα κάθε σας ερώτημα και σας αποκαλύπτουμε με σαφήνεια τι κρύβεται πίσω από τους αριθμούς, αναδεικνύοντας τον ουσιαστικό ρόλο του ερευνητή, ο οποίος είναι σύμβουλος και συνεργάτης σας. Για εμάς, η έρευνα αποτελεί τον κρίκο ανάμεσα στο σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής ή πολιτικής δραστηριότητας και στις προϋποθέσεις που υπάρχουν για την επιτυχή υλοποιησή της.
Η επιτυχία των στόχων των πελατών μας δικαιώνει τις επιλογές μας
Σήμερα είμαστε μία από τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες έρευνας αγοράς και δημοσκοπήσεων στην Ελλάδα. Με συνέπεια, παραμένουμε πιστοί σε βασικές αρχές επενδύοντας συστηματικά στην ποιότητα, την αξιοπιστία και την εχεμύθεια.
Η γνώση που διαθέτουμε τόσο για το αντικείμενο της έρευνας, όσο και του χώρου που κινούμαστε, μας επιτρέπει να αναδεικνύουμε μέσα από τα στοιχεία των ερευνών νέες υπηρεσίες, νέα προϊόντα, νέες πολιτικές και νέους τρόπους προσέγγισης των ομάδων που σας ενδιαφέρουν.
Η Prognosis είναι μέλος του Διεθνούς Συλλόγου Εταιρειών Έρευνας Αγοράς (ESOMAR) από το 1988. Στη διεξαγωγή των ερευνών και δημοσκοπήσεων εφαρμόζει αυστηρά τον Διεθνή Κώδικα Δεοντολογίας και Πρακτικής «ICC/ESOMAR Code of Marketing and Social Research Practice». Τηρούμε όλες τις διαδικασίες που διασφαλίζουν την ποιότητα και εξασφαλίζουν την εμπιστευτικότητα. Από το 2008 είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης(ΕΣΡ).